27 Eylül 2007 Perşembe


CM ile ilgili kendi tecrübelerimi daha sonra uzun uzun ekleyeceğim ama her CMcinin arşivide olması gereken bir yazıyı sizlerle paylaşmalıyım: (eksisozluk)
wonderkidime;ilk kez intercontinential finalinde gozgoze geldik55. dakkada sonradan girdin oyunane bir gol ne de bir asist yapabildin amaseni topla gormek buyuledi beniyolladim tabi scoutlari hic beklemedente anasinin gozune guney amerikayaarastirin bakalim dedim kimin nesidir ?decent signing dediler, senin altyapinda 10 larca var bundanbi de onu benim gozumle gorseniz dedimpeki var midir bende gonlu dedim ?might be tempted diye cevap geldibaskanim bunu alin, whatever the price diye buyurdumgeldinbir an once yemyesil traning oklarini gormeyi bekledimher idmanda gozum sendeydiiligine kadar ezbereldim attributelerini kizarmaya baslamisti artik ratingleringozum ne lig ne avrupa gormez oldu iple cektim next seasonu bir sezon pistikten sonra altyapida monte ettim seni ilk onbirefirtina gibi esiyordun sol kanattagoller senin asistlerinle yagmur olup yagdicomposure yoksunu forvetimi bile gol krali yaptinsonra kakaladim o forveti iyi parayasenin personal statusde wonderkid ibaresini gorunceyeni baba olmus gibi sevindimyesil sahalar bizim lunaparkimizdi artikelinden tutup saatlerce seninle vakit gecirdigimama sonra wnt simgesi belirdi yanindao serefsiz menejerin pazarliyordu seni resmen bir mal gibi elinde tencere, tabak kapi kapi dolasan pazarlamacilar gibicektim seni kenara nedir bu durum dedimnever leave the club he lovesdi aldigim cevapama kulagima geliyordu flattered by the interested being shown in himah keske o minimum fee miktarini kaldirabilseydimyetenek torpusu real madrid caldi kapimiziyine o pezevenk menejerin haber etmis minimum feedenadamlarin elinde tapu gibi kontrat yuklendilerneden reddedemiyordum bu teklifi ?sen bundan kat kat fazla degerliydin benim icin oysa stall offer ulan iki dakka bekleyin dedim kostum senin yanina offer new contract desem ne dersin dedim bir hafta dusunup kararini verdin ama onlardan yana o gozlerindeki futbol hirsi bozuk para gibi dokulmus ceplerinden tasiyordu giderken sana verdigim babamdan kalma dizligi bir kenara atmissin ben burdayim diye bagiran afili markalara burunmussun tamam simdi herseye sahipsin uctun yuvadan gittin ama bana lutfen durustce soyle bu aksamki macta nah surana bir aci saplanacak mi ?benim filelerimi de havalandirabilecek misin ?yoksa artik sen benim bildigim wonderkidim degil misin?

Hiç yorum yok: