9 Ocak 2008 Çarşamba

Ne ararsın Tanrı ile aramda

Ne ararsın Tanrı ile aramda
Sen kimsin ki orucumu sorarsın?
Hakikaten gözün yoksa haramda,
Başı açığa niye türban sorarsın
Rakı, şarap içiyorsam sana ne.
Yoksa sana bir zararım içerim.
İkimiz de gelsek kıldan köprüye
Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
Esir iken mümkün müdür ibadet
?

Neyzen Tevfik'in şiiri idi sanırım. Din üstünden rant elde edenlere ve dini baskı kuranlara defalarca okutmak lazım.

Not: Şiirin diğer bölümünü bloga eklemedim çünkü bir iki küfür var ve o küfürleri editlesem şiirin tüm manası kaçacak.

1 yorum:

Donnie Brasco dedi ki...

din bu ülkede sömürülmeye en müsait şey
bu kutsal şeyin üzerinden rant peşinde koşanların iki cihanda yakaları bir araya gelemesin inşallah
bu konuda çok şey yazmak isterim ama kafanızı şişirmeyeyim
cem yılmaz hani reklamında diyordu ya aynen ondan
eğitim şart
o yüzden Gazi ve cumhuriyet öncelikle eğitime yöneldi ve tabiri caizse Anadolu toprağını uyandırmak için didindi
cahil kesimin kandırılması daha kolay
onlar sorgulamayacaklardır
din elden gidiyor,vatan elden gidiyor,o elden gidiyor bu elden gidiyorla çabucak galeyana getirirsin
cambaza bak hesabı yani
ha kastettiğim eğitim tahsil değil
tahsilli eşekler de gördüm ve duydum
Gaziye beton kemal diyen zerzevatlar mı dersiniz,işte onu deccal olarak görüp 9'u 5 geçe çalan sirenleri Gazinin ölürken attığı korku çığlığını kapamak için yapıldığını iddia eden beyin fakirleri mi ararsınız
ve bu tip safsatalara inananlar arasından üniversiteli olanlar da çıkıyor
varsın onlar Gaziye de bize de hatta kafir desinler
Muhammed Cinnahtı sanırım Pakistan eski lideri
"iki büyük Mustafa tanıdım.birisi dinimizin kurucusu Hazreti Muhammed Mustafa (s.a.v.) diğeri de dinimizi urafelerden koruyan Mustafa Kemal"
önemli değil
geçmişte de günümüzde de gelecekte de din bezirganları hep olacak
ve onların karşısında gerçek dindarlar da olacak dinini korumak için