7 Mart 2008 Cuma

Feysbuk şeysi


-Geçenlerde esti şöyle bir... Bakayım neler varmış. Bir kere daha üye olmuştum ; sonra tahammül edemeyip çıkmıştım. Bu sefer sabır sınırını zorlayalım göreyim istedim. Bir sen eksiktin gel dedi feysbuk da... Yonjjjamsı( yeni yetme Türk kızları şive efekti) kekremsi bir tat bıraktı bünyede. Faynd old fireends statüsünden çıkmış arkadaş. Janjanlı profiller de yonjjja statüsü üstüne sos dökmüş. Janjan abartılmış hatta. Hani şu Pakistan'da Afganistan'da falan heryeri süslü otobüsler vardır ya onlara dönmüş profiller.

-Herşeyi geçtim. Political views, religous views bölümleriyle sınırlı basit bölümün en tepede olması nedir? Adam gelmiş yılalr sonra seni bulmuş nedir abi bu hadise? Faşist olsam kime ne komünist olsam kime ne? Hadi bir iş yaptınız tam yapın, siyasi tercihlerde sol sadece özgürlükçü ile temsil edilmiş. Mozaik değil mermer ulan sözü Emearika'da da( american express reklamındaki aksan bünyede Amerika yazabilme yeteneğini yok etti.) rağbet görüyor. Yukarıda belirtmiştim yonjamsı kekremsi bir tada dökülecek soslar sanırım bu ilginç karakter analizleri... Bu arada şimdi fark ettim özgürlükçü feysbuk müritlerine bu siyasi görüş dini görüş olayına dilediğimiz yazabilme hakkını tanımış. Çömezsin ne eleştirirsin zındık derler müstehaktır.

-feyysbuk amaç mı araç mı anlayamadım. Tamam wallar kullanılsın ona itiraz yok da karakter analizi testleri,anketler, Pakistan otobüsü efektleri nedir? Kaç yıldır görüşmemişiz biladerim gel Kızılay'a iki bira ısmarlayım öğrenirsin karakterimi de zamazingolarımı da.

-Herkesin takım logosu var profillerinde. Ekleyim dedim hem de Türkçe platforma tıkladık. O da ne! Efendim Türkiye'de sadece 4 takım varmış. Allah Allah diğerleri sanki dört takımın gittiği şehirlerde 11 gencin toplanıp hadi bari şehrin adını duyurualım, maçtan sonra iki tek atarız dediği oluşumlar. Okkalı bir sövdüm inşallah kulakları çınlamıştır yüce platform sahibinin. Sana iant yaşasın Çemişgezekspor dedikten sonra gavur futboldan daha çok anlar mentalitesine güvendim. Gavurlar sağolsun yanıltmadılar ve hiç olmazsa süper ligi eklemişler, İngiltere'de conferance league'e kadar her takım eklemişler hayran kaldım . Rica ettim 1. ligi eklemeleri için.Beklemedeyiz. Gerçi big profil picture hadisesine girip bu ülkenin 4 takımdan ibaret olmadığını hatırlatıp support your lcoal team hadisesini bilinçaltlarına aşıladım. Tabi aşı tutar mı bilinmez.

1 yorum:

Ortega dedi ki...

Fazla abartmamak lazım tabii.. Ne niyetle kullanıldığı önemli benim için. Eski arkadaşlarıma ulaşabildiysem, ara sıra buluşmama vesile olmuşsa, ki oldu..yeter bana..