4 Mart 2008 Salı

İncelikler yüzünden

Bundan sonra arada günlük tarzında başımdan geçenleri de yazacağım. Bu konuda Laziale , Efe ve şarbonu çok başarılı bulduğumu belirteyim.

- Lost'un fanatiğiyim belki de. Ancak sabır katsayısı çok düşük olan bir insan olarak her hafta bir bölümünün çekilmesini bekleyemiyorum. Özellikle geriden takip ettim diziyi. Ancak 4. sezona yetiştim sonunda. Bu kadar hassas bir denge sağlamışken 3. sezonun son bölümü olan 23. bölümün bendeki dvdde yarım oluşu can sıkıcı. Üstelik de tam Charlie'nin öldüğü can alıcı yerinde bitti.

-23 Mart'ta ÜDS var. Master hayalime ulaşabilmek için bir engel daha. Ancak kendisini bir türlü ciddiye alıp istediğim çalışmayı yapamadım. Bakalım sınav da beni ciddiye alacak mı yoksa abi sen İngilizce biliyorsun geç gitsin mi diyecek. Keşke armut pişse ağzımıza düşse...

-İlkler unutulmazmış.

-Carmen Selection Öküzgözü. Efes dışında hiçbir şey içmem sözünü bana yedirdi yutturdu bu şarap. İçimi son derece hafif ve keyifli bir şarap. Yanında da kendisine yakışır bir et yemeği ile çok daha güzel gidecektir. Verdiğim linkte fiyatı yüksek verilmiş. O kadar ciddi bir fiyat farkı olması ilginç.

-Blogdaki etiketleri düzenleyemedim. Belki de tembelliğime geliyor. Bu kısa kısa işini seviyorum. Her yola geliyor.

to be continued =)

2 yorum:

Ömer dedi ki...

Lost'la ilgili noktanin son cumlesini sil bence. Bloga girip,lost'ta daha oraya gelmemisler veya lost'a hi baslamayanlara yapilacak buyuk kotuluklerden biri o sahne. :)

Kisa kisa iyidir.. :)

Roy Keane dedi ki...

abi ben de taaaa kaç bölüm öncesinden öğrenmiştim. Aksine kötülük değil egzotizm katıyor. Ben kesin kekliyorlardır milleti diye bile düşünmüştüm=)