25 Mart 2008 Salı

Sawyer

Hugo: dude, that beer's been sitting there since before Rocky 3...maybe even 2. It's probably poisoned or something. Sawyer: Skeletor seems to like it. Bottom's up!"

Yıllarca doğada kalmış bozulmuş biraya karşı Sawyer'ın tepkisidir bu replik. Lost'u izlemeden önce insanları neden bu kadar bağımlı yapıyor diyordum, izledikçe öğrendim aslında. İlk bölümden itibarense gönlümü fetheden karakter Josh Holloway'in canlandırdığı Sawyer olmuştu. Sevgi kelebekleri Jediler'e karşı karanlığın ve kötülüğün simgesi Sithler tercih edilmiştir daima. İyilik bozulmaya müsaittir ama kötülük bozulmaz ,bozulmadığı gibi asıl iyilik de kötülerden gelir. Jack ve Sawyer'ı kıyasladığınızda bunu rahatlıkla farkediyorsunuz lostta. Ya Desmond seslerinin yükseldiğini hissediyorum ama onun rol icabı yaşadıklarının gerçeklerini bu bünye yaşamış olduğu ve yaşamakta olduğu için beni daha çok My Scottish brother deyiş ive alkolik-melankolik hali ilgilendiriyor. Sıkı bir jedi olduğunu ise kabül ediyorum elbette. Kızların ise Boone mu Sawyer mı yakışıklı sorusunu gülerek izliyorum açıkçası. Boone'un ensest ilişkisi bile midemi kaldırmaya yetmiştir. Hem her diziyi karakterlerin güzelliği veya yakışıklığı için izlemek nasıl bir mantıktır? Selamlar olsun yurdum gençliğine.

Daha çok bozulacaksın Kate... Anladınız siz onu:

Kate: "A boar wouldn't just attack you for no reason."
Sawyer: "Thank you, boar expert!

Kadınların dayanamadığı Sawyer'ın Jin'e İngilizce öğretişi:

sawyer: i'm sorry
jin: i'm sorry
sawyer: you were right
jin: you were right
sawyer: those pants don't make you look fat
jin: those pants don't make you look fat
sawyer: there 3 things a women likes to hear

1 yorum:

Ortega dedi ki...

Amerikada en sevilmeyen dizi karakterlerin basinda geliyormus..bizde ise tam tersi..

Ben olsam, tıpkı Sawyer'ın yaptığı gibi yaşardım adada..o yüzden numero uno benim için..