3 Mayıs 2008 Cumartesi

İncelikler yüzünden | 3

-Cumartesi... Haftanın en güzel günü. Dünyanın en güzel sesiyle uzaklardan da olsa uyandırılış. Dışarıda çiseleyen yağmurun sesini dinleyerek battaniye sıkı sıkı sarılarak yatmakla kalkmak arasında geçen ince çizginin ardından Pinhani'nin tembel ezgileri eşliğinde çayın kaynamasını beklemek,çıtır ve sıcacık ekmekle yapılan sıkı bir kahvaltının ardından okunan gazetenin hazzını haftanın hiçbir gününe değişmiyorum.

-Fırtınalı havalarda mangal yakmaktan hiç hoşlanmıyorum. Kayseri'de en son mangalımız faciaya dönmekten son anda kurtuldu. Etlerin dışı yandı içleri yanmadı, elimi de yakmamla beraber mangal konusunda bilirkişi imajımız zedelendi. Tez zamanda rövanş istenerek gönüller alınacaktır. Ayrıca naçizane önerim mangalın odunsuz yakılmaması hususudur. İlk kez sadece kozalak mangal kömürüyle deneyim istedim daha da beter dumur olarak ödedim bunun bedelini. Odun ateşiyle pişen etin tadını hiçbirşey vermiyor.

-Sevmiyorum seni İstanbul. 15 milyon nüfusuyla dünyanın en büyük köylerinden birisi olan İstanbul'a karşı Ankara şehrinin ve İzmir şehrinin huzurunu ancak Ankara veya İzmir Caddesi tabelası görürsem yaşıyorum İstanbul'da. Yahya Kemaldi sanırım Ankara'nın en çok İstanbul'a dönüşünü seviyorum sözünü sarfeden. İstanbul'da 06 plaka görebilme ihtimalini seviyorum. 2 ay daha dişimi sıkmaya mecburum ama umarım ömür boyu mahkum olmam kendisine.

-Koskoca parti Kamer Genç kadar muhalefet edemiyor ya gitsinler Beyaz Türkler'le parti balo versinler. Hemen hemen hiçbir siyasetçi işe yaramaz ama bu Kamer Genç hiç olmazsa insanı güldürüyor. Siyasetten de gündemden de soğutur bu ülke adamı. Eylem yapsan ne olacak sesini duyuramadıktan sonra diyen arkadaşlara artık gıkımı çıkaramaz oldum. Hobiden ötesini geçmeyecek bu bünyede bu meret. Konuşsam tesiri yok, sussam gönlüm razı değil sesine de aldırış etmiyorum artık.

-Bu kadroyla bu kadar. Karadeniz ittifakını, Unakıtan parasını,TSK yardımını kırabilme ihtimalini sevdik desek de artık hiçbir sportif başarıyı önemsemediğimi farketttim. Mavi siyah renkleriyle mevcut çizgisiyle kulübüm kapanmasın gerisi çok da mühim değil. Son olarak atkı üretiminin de durdurulması hüsnü kuruntu vs. korku tartışmasında ibreleri korkuya kaydırdı. Amatöre de düşsek süper lige de çıksak kapanmayalım yeter ki... Allahtan Pansu Şekerspor 3. lig mücadelesi veriyor da birazcık tebessüm edebiliyoruz.

-Uzar da uzar. İki hafta aradan sonra şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok: