19 Ekim 2008 Pazar

İncelikler yüzünden |9

-9 numara... forvet.Gol atmamız gerekirken kalemizde ardı ardına goller görüyoruz.

-Mortal Love-senses... 3.5 boyutun mağlup insanlarının şarkısı...Coldplay-talk'u bile geçti üstüste dinleme sayım. Bir insan üstüste 80. kez dinlediği bir şarkıyı neden her seferinde ilk kez dinliyormuşçasına bir coşkuyla dinler?

-İlham perim yok artık. Yazılara o gücü veren,doya doya yazdırtan güç. Ruhumdan kayıp gidenler arasında o da var. İlham perim. Her zaman her konuda doğrularını savunmaya hazır birisi gitmiş yerine hala yanlışı kabullenmese bile sessizce hayatın ellerinden akıp gitmesine izin veren birisi gelmiş. İçimdeki bu yeni birisi paranoyanın en derinlerinde meçhule sürüklüyor. Uzunluğuyla ve gürlüğüyle övündüğüm saçlarım matlaşmaya ve dökülmeye başladı, asla değişmeyi düşünmediğim beyaz spor ayakkabılarım grileşiyor, polar konusunda Cenk İşler'e döndüm. Parıltı sadece gözlerin içinde kaldı, feri gidiyor onun da yavaş yavaş. Hani top geçerdi adam geçmezdi Roy diye silkeleyen son birkaç arkadaşıma top da geçti adam da diyorum kısık bir sesle. Işıklandırması bile neredeyse olmayan karanlık sokaklarıma geri dönüyorum. Fotoğraf bile çekmiyorum. Sokak kedileri, yalnız insanlar öksüz artık. Unutmadım can yoldaşlarım sizleri. Yorgun bünye kadim günlere yönelirken bugünü ve geleceğini kaçırıyor sadece. Hayat kroşelerini ardı ardına sıralarken yeniden ayağa kalkıyorum bir yumruk daha yemek için. Birgün dur derim ama ne zaman bilinmez.

-Bira C vitamini etkisi yapıyor bünyeye.Hani kötüye birşey olmaz derler ya o misal. Bira+sigarayla geçen günler... Sağlıklı beslenenler grip,bende hala burun akıntısı dahi yok. Şu ruh haliyle bir de grip olsam Azrail'le burun buruna geliriz mazallah.

-Hani simsiyah kaderimin masmavi kaderiydin sen? 76 yılında o kadar kapattılar seni.Yetmedi haklarını gaspettiler,ismini aldılar.Yılmadın. Yakışıyor mu sana yıkılmak,dağılmak. Bilirsin onlarca Samsunlu'nun şaşkın bakışları arasında -10 derecede yatağa düşürmeye çalışan hain gribi yenerek stada geldiğim halde seni tek başına son gücümle tribünlere çağırışımı. İlk kez senden birşey istiyorum.Yalvarıyorum küme düşme.

-Bu kısa kısa hadisesini seviyorum.Uzun yazılara kısa kısa etiketi eklemeyi de. 3 kopii peyst,1 güzel hatun resimli bloglara inat yaşasın el emeği göz nuru bloglar. Abuksubuk sloganımı da attım,320x'e de kıytırık fotomu da yükledim, 06.25'i gösterirken saatler daha fazla kafa ütülemeden susturmak lazım bünyeyi. Last man standing tripleri...

3 yorum:

es dedi ki...

ben şu ilham perisi ile başlayan kısa kısacık yazıya takıldım,hayırdır??
pek bir karamsar gördüm seni..
yakışmamış..

Roy Keane dedi ki...

yazma isteğim oluyor ilham perisi.Yazma isteğini de yaşama sevincinden alıyorum. Karamsarım maalesef şu aralar.

Thermo Rheumon dedi ki...

Göğsümde kanayan zaman gülü,
Belli ki şarkıların büyücüsü...