18 Kasım 2008 Salı

21. yüzyılda kız milleti

- Kızılay'da daha ortaokula giden kızlarda mini etek,ellerinde sigara,yanlarında saçı başı bir garip erkek demeye bin şahit isteyecek yaratıklar görüyorum. Ellerinde çoğumuzun ömründe görmediği son model cep telefonlarını da ilave ediyorum. Bir de hep merak ediyorum çakma converse alana kadar ayacıklarınızın sağlığını düşünüp hiç mi orijinal ayakkabı almazsınız 6 ayda bir çakma converse alana kadar?Halüsünasyon mu görüyorum doktor Erol Beey? Hepsini bağlayıp sabahlara kadar o şarkıyı dinletmek istiyorum.

-Erkekler için kızların geçmişi,kızlar içinse bir erkeğin hayatına giren son kız olmak önemlidir. Erkekleri bir başka yazıda inceleyeceğiz ama konumuz kızlar şimdi. Şahsen bu konuda eşitliğe inanırım. Bir kızın geçmişini önemseyen bir erkeğin de mazisi temiz olmalıdır. Ancak soruyorum 10 tane erkeğe sevgilim,aşkım demiş bir kız size aşkım,canım,cicim dese bunların gözünüzde ne kadar kıymeti olabilir? Daha ortaokul yıllarında giyilen mini etekler ve açık kıyafetlere bakan erkekler gelmez mi aklınıza? Ya da eski sevgileriyle yaşadıkları? Geçmiş asla geçmişte kalmaz çoğu erkek için. Çoğumuz içimizin ne kadar kanayacağını bile sevgililerine geçmişlerini anlatmalarını istememiş midir?

- Bir de kızların şu bir türlü algılayamadığı kanka meselesi var. Bir kere hadise baştan hatalıdır.Kanka eski dilde kan kardeşi demektir. Kanka kelimesini abuksubuk manalarda kullananlara bu açıdan baştan patlarım zaten. Amaa biz sadece arkadaaaşııııız der kızlar gevrek gevrek. Erkek,resmen kızcağızın içine düşüyordur ama kız bunu ya farketmez,ya da farketmek istemez. Hayatım boyunca çevresinde çok kız bulunan erkeklere de hoş gözle bakmamışımdır bu yüzden. Erkeğin çevresindeki kız sayısı da az olmalıdır,kızların çevresindeki erkek sayısı da az olmalıdır. Kendi cinsiyle geçinemeyen insanlara hep hastalıklı gözle bakmışımdır. Ayrıca her iki cins için de sevgili olma durumlarında sevgilisinin etrafında karşı cinsten arkadaşların bolca oluşu bir dezavantajdır. Devir çok kötü, insanlara güvenmek hiç kolay değil. Hele insanları olduğu gibi kabul etmeyen, kendi değer yargılarına uygun insanları seçen bizler için... Şahsen istemem kız arkadaşımın etrafında on tane erkek. Dünyada kadın nüfusu erkek nüfusundan fazlayken çivisi mi çıktı hem cinslerinizin?

-Bir de trip mevzusu vardır. Potansiyel abaza olarak nitelendirdiğimiz kıro olarak da adlandırabileceğimiz bir erkek sınıfının her önüne gelen kıza asılması sonucu kızlar ister istemez şımarırlar. Beğenilmekten hoşlanırlar çünkü. Hoş kadınların kimyası çözülememiştir henüz. Sadece bu meseleye bağlamak haksızlık olur ama önemli bir kalemdir elbet. Kendisini firavunlaştıran kız milleti unutur ki her firavunun bir Musası vardır. Kim takar ki Musa'yı,firavunu gerçi? Sen birşey yaparsın hatalısındır ama bir kız aynısını yapınca kesin bir mazareti vardır. Trip üstüne bambaşka bir yazı daha yazılabilir.

-Çok merak ediyorum. Klasik bir sorudur ama neden mankenlik ajansından çıkma kızların yanında neden hep kıro erkekler vardır? Kıronun kaybedecek birşeyi olmamasından ötürü diline vuran kontra atakları mı golle sonuçlanıyor yoksa Türk kızları mı gerçekten zevksiz? Yalnız olduğum dönemde hep merak ediyordum ama istersem evli olayım isterse hayatımda hiçbir kız arkadaş olmamış olsun bu merakım baki alacaktır zaman zaman şiddetlenen zaman zaman hafifleyen şekilde.

-Kaçan kovalanır konusu da bambaşka bir hadisedir. Değer verdiğini gösterirsiniz, arar sorar hediyeler alırsınız. Karşınızdaki insansa sizden soğur. Bu durum her iki cins için de geçerlidir. Ancak akl-ı selim hiçbir insan evladı karşısındaki insan seni seviyorum diye aradığı zaman,sevgi ve ilgi gördüğü zaman karşısındaki insandan uzaklaşmaz.Aksine şefkatini,merhametini gösterir karşı tarafa. Ancak gene 70lerde kaldın be Roy. Bu devirde sevginizi göstermek suç oldu hakim bey. Ruhsuzluk prim yapıyor,sevginin yerini cinsellik alıyor artık.

- Çok değer verdiğim bir dostum kızları olduğu gibi kabulleneceksin kardeşim demişti. Bırakınız onlar sizi olduğunuz gibi kabul etsin,kabullenemiyorsa da eyvallah diyip çekip gidebilmektir aslında bizi biz yapan.

2 yorum:

Derda KASAL dedi ki...

dediklerinin hepsine katılıyorum
millet yoldan çıktı
erkekte küpeler , kızların etek boyu yok gibi birşey
hayır olsun bu gidişler
konserve ayakkabıları falan

es dedi ki...

bende dediklerinin hepsine katılıyorum.. bir garip kızlar, erkekler,insanlar...
kendini tatmine dayanıyor şimdiki sevgiler,egonu tatmin edebildiği kadar aşıksın karşındakine..

ben saf sevgileri seviyorum halbuki..