16 Ağustos 2008 Cumartesi

Amaç mı araç mı?

Hayat memat meselesi mi yoksa eğlenmemiz için Tanrı'nın bizlere bağışladığı en güzel spor mu? Uğruna annelere küfretmek, barbarca insanlara saldırmak mıdır yoksa yanyana kol kola köpüklü buz gibi bira içerek kendisine tanık olmak mıdır futbol? Spor kulüpleri tribün gruplarına rant imkanı sağladıkça şiddetin önüne geçilmesi imkansız olarak görünüyor. Ya bizdensin ya onlardansın pat küt! Fani dünyanın en funny değerlerinden birisini katledince elinize ne geçiyor ey vandal insanlar? Hayvanlar bile koklaşa koklaşa anlaşabilirken bizler neden başka hiçbir canlıda olmayan konuşmayı beceremiyoruz?

-X takımı uğruna şu kadar kavga ettim,şu kadar gözaltında yattım.

-Eşimi doğumunda yalnız bıraktım deplasmana gittim.

- Burası Çemişgezek semti her önüne gelen yürüyemez.

Aferin size!

Peki hangi görüntü daha güzel?

Darwin'i doğrulayarak birer hayvan olduğumuzu kanıtlamak istemenin alemi nedir insan olmanın keyfini yaşamak dururken? Rica ediyorum vandalizminizi yeniniz, yenemiyorsanız kendi aranızda yaşatınız masum insanlara zarar vermeyiniz.

Hiç yorum yok: